Desteksiz büyütüyorum çok halsiz oluyor üşütünce ilaç kullanıyoruz antibiyotik iğne bu sürede ekran açıyorum hamakta sallanarak vakit geçiriyor sonra kapatıyorum ekranı emziriyorum uyutuyorum oyun oynayalım diyorum ağlıyor hali olmuyor siz neler yapıyorsunuz?