gizemmeh4 Tek başımayım bebeğimin kirkini tek başına çıkarabilirmiyim birde neler yapmam lazım ben bilmiyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim gizemmeh4 biz sadece banyo yaptık. Bir şey yapmanız gerekmiyor özenmiyosanız eğer
nnoktaa gizemmeh4 40 çıkarmada yapılan altınlar taşlar zartlar zurtlar şaman adetidir. 40 gün dolunca anne banyo yaparak gusl abdesti alır bebeğini de banyo yaptırır.
biroglanannesii1 gizemmeh4 Cumbur cemaat mi kirk çıkiyordu ben anlamadım ee tabi ki yıkayabilirsiniz ayrıca bir ton incik cincik olmasına gerek yok normal yıkayın geçin. Böyle şeyler yok zaten.