2 aylık bebeğim aşırı aşırı gazlı bir çocuk. Bayaa alttan üstten çıkartıyor ama bişey tüketmese bile Max. Yarım saat sonra kıvranmaya başlıyor karnı taş kesiliyor. Gaz damla ları fayda etmiyor aksine sanki daha çok sancı çekmesine sebep oluyor gibi. Sürekli kusuyor az az. Buda gazdan dolayı. Bu kusmaları uyurken de yaşıyoruz maalesef. Hatta ağızdan değil burundan bile kusmuk çıktığı oluyor. Sancı çekerken kusuyor boğulur gibi oluyor kendini kurtarmaya çalışırken garip garip sesler çıkarıyor. Müdahale etmeme çoğu zaman gerek kalmıyor kendini kurtarıyor ama ya ben uyurken de olursa diye korkumdan uyuyamıyorum. Ne yapacağım bir çaresi olan yokmu 😞 meme+mama gidiyoruz sma optipro kullanıyoruz