Merhaba güzel anneler, sizlerinde yaşanmışlıkları varsa diyerek yazmak istedim. Oğlum 5 ay 20 günlük bir hafta önce ateş ile başlayan bir sürece girdik cuma gün dra gittik boğazı hafif kızarık calpol verin ateş olursa vs dedi diş olabilir mi hocam eli hep ağzında ve çok su geliyor dedim baktı henüz kemerlerde kabarıklık yok dedi.Hafta sonumuz ise daha berbat geçti pztsi başka hastaneye gittik tahliller yapıldı kan idrar temiz ama boğazı baya kötü dedi dr ve antibiyotik başladı, boğazı evet çok kötü olduğu sesinden de belliydi ve biz ilaca başladık.Ama ağlamalar bitmedi geceleri özellikle yıkıyor ortalığı mama ile beslenen bebek ama bir haftadır mamayı da zor yiyor yada yemiyor biberon ağzına gelince bailıyor bağırmaya kafayı geri atıyor vs.Bugün yine gittik hastaneye karından usg çekildi gaz var ama anlattığınız şekilde geceleri durdurmayacak değil dedi, ve ben dün duphalac ve Enteregermina tüplere başladım sağlık ocağı druna sorarak çünkü 10 gündür kaka da yapmıyor gaz çıkışı ile az bir bulaşık kaka oluyor. Bu süreçte iki kez lavman yaptım onu da bıraktım artık beslenmiyor da zaten. Eveet baya uzun oldu var mı böyle durumlar yaşayan arkadaşlar çok üzülüyorum neyi var yavrumun birşeyi var da bilemiyorlar mı diye 😞