Pamukhanim_
Dikeyde var robotta, dikey xiaomi idi çocuktan önce vaktim vardı çocuktan sonra vakit kalmıyor diye robot aldım neden dikey yerine robot almışım dedim kendi kendime. Zaten günlük süpürmeye yarıyor dip köşe temizlikte robot değilde hazneli süpürgemi açıyorum. Robot Roborock s8 aldım 5 ay oluyor gayet memnunum, günlük kurtarıcı için ideal bence dikey süpürgedense. Ben oda oda toplar kapısını kapatır süpürürüm yarım saatte tüm ev hem toplu hem süpürülmüş oluyor. Şarjlıyıda kurutma tozlarını alsın diye kullanıyorum arada 😊