Merhabalar
Oglumu memeden kesme kararı aldım 2 yaşında. İlk 2 gün çok aramadı hep geçiştirdik ama bugün gelip mememi açmaya çalıştı. Çok ağladım çok üzüldüm yani gözlerim şişti ağlamaktan. Emerek uyurdu o zamanlar gece doğru düzgün uyumadığım için kızardım bazen şimdi içime öyle dert oldu ki anlatamıyorum da kimse anlamıyor zaten. Normal mi bu süreç yani bilmiyorum ama çok duygusalım