fatmaboyraz Hanımlar 5 buçuk aylık bebeğim kundaksız 5 dk bir sıçrayarak uyanıyor yarım kundak sadece ellerini yapıyorum zararlı deniliyor ne yapmalıyım nasıl bıraktırabilirim .
cokbilmismom fatmaboyraz yarım kundak zararlı degil ki önerilen bu zaten. Ama artık kundak altını geçmiş, uyku tulumu alabilirsiniz
idildeniz35 fatmaboyraz yarım kundağın bir zararı yok. Ben 6. Ay sonuna kadar yaptım, yoksa kızım da kendini sürekli uyandırıyordu. Sonra gündüz uykularında bir uykusunda yaptım bir uykusunda yapmadım derken yavaş yavaş alıştı öylelikle tamamen bıraktık
cihanm Başta oule olur ama alışır sonra biraz idare etmeniz gerekecek Benim bebeğim sadece ilk 1 ay dayanabildi kundaga o da zorla yapıyordum izin vermiyordu kundak yaptıktan sonra kollarını çıkarıyordu zaten
adakin fatmaboyraz yarım kundağın hiç bir zararı yok. Benim kızım hastanede ilk gün kundak yaptıktan sonra izin vermedi😂 kurtulmak istedi ağladı hep. Sıçraması 15 gün kadar oldu ve geçti bıraktığında arada sıçraması normal büyümüş zaten artık izin vermez kurtulur kendisi uyku arkadaşı vakti gelmiş bile ☺️
aybeny Benim bebiş doğdu doğalı kundakta asla uyuyamadı, her seferinde ellerini dışarı çıkarıyordu ve yine sıçrıyordu sonra kundaksız şekilde sıçramadan uyumaya alıştı kendi kendine artık çok nadir sıçrıyor p da rüya falan görürse