uykusuzanne__ asellmiihramom burda yaşadığım için oturum bitmişti bazı sorunlar çıkarmışlardı ama oturum işim çok şükür rabbime hal oldu verecekler 2.3 haftadan hazır olucak 🤲🏻
Gamzelikiz_34 asellmiihramom olmasın zaten Hadı kuzum iyi postlar sana canım benim bebiş yattı ben kaçar iyi geceler canım benim🥰💖💤🛏️
uykusuzanne__ asellmiihramom teşekkür ederim canım ankaradan kağıt almam lazımdı mail üzerinden hal oldu şükür yoksa eşim gidip ankaradan konsolosluktan alıcaktı asellmiihramom Ankara’da mı oturmayı düşünüyorsun? Hayır canım ben fransada yaşıyorum Burda yaşamaya devam edeceğim eşim burdan bir yere gitmez
asellmiihramom uykusuzanne__ anladım canım süper olmuş gelip gitmekle uğraşmak zorunda kalmamışsınız hayırlısı olsun inşallah canım ❤️🫶🫂
uykusuzanne__ asellmiihramom aynen canım çok şükür internet üzerinden işim hal oldu rabbime şükürler olsun 🤲🏻
asellmiihramom Gamzelikiz_34 sağol birtanem bende kaçıyorum sabah okul yolu bekler iyi geceler Allah rahatlık versin 🥰🌸