Arkadaşlar merhaba 46 gün önce sezeryan ile doğum yaptım son haftadır aşırı akıntım oluyor. 3 gün önce 40 kontrolü için doktora gittim vajinal muayenede de gördü akıntım olduğunu vajinal enfeksiyon dedi fitil verdi sizde yaşadınızmı ya nezaman geçer ki😞