Benim oğlum da 19 aylık çok aşırı deli dönerek yatıyor park yatağı var pek yattığı da söylenemez sevmiyor bir türlü onu bizde yer yatağı yapmıştık bir tane orda yatıyor ama bende bu model alsam mı dedim sonra kullanışlı olur mu olmaz mı derken beklemeye aldım umarım kullananlar yorum yapar da bizde faydalanırız