birerkekbirkizannesii şu an biz ,benim de kızım 20 Aralık 2024 doğumlu, ben de hastayım bebişim de hasta ama çok şükür bugün biraz daha toparladık diyebilirim, emziriyorum ama ben de bir an önce toparlanmak için serum takıldım mecburen,onlar bizden daha güçlü atlatıyor merak etme, ayrıca kaybın için çok üzgünüm ,başın sağ olsun 🤲