
E bebek alışverişleri hiç bitmezzzz🙈🙈
Hamm markası bebek bisküvilerinden çok memnun kaldım wee baby mama kaşığında çok güzel tavsiye ediyorum herkese Kışlık alışverişide yavaştan başlıyorum kızım 7 aylık ama ben 9 aylık aldım
Uyku tulumu almayı düşünüyorum kaç tog almalıyım sizce ? 💕