Selam anneler nasılsınız ?
Konu şu ki 2 hafta önce falan bebeğimin boynu tutuldu yani tek bir tarafa döndü ve diğer tarafa donmuyordu hastaneye gittik ortopedi beyin hepsi baktı birşey yok dendi krem ve ağrı kesici ile eve döndük 3-4 gün kafasını dondurmedi sonra düzeldi bugün yine anne burası agriyo dedi boynu için bende çok önemsemedim sonra yine kucağımda tek bir tarafa yattı kaldı noldu diyince boynum aciyo dedi aydinlandim birden yine ağrı kesici verdim 1 saat sonra iyiydi böyle birşey başına gelen varmı ? Neden olabilir