nurxxx42 bende de oldu o zamanlar progestan verdi doktor. Ona ragmen 6+4 te baya bi oluk oluk kanamam da oldu. Düşüyor sandik ama bebiş iyiymiş. Sonrasinda 8. Haftaya kadar kahverengi gelmeye devam etti. Sonra bitti. 13. Haftada da progestani bıraktık. Simdi 1 yasinda cok şükür. Allah size de saglikla kucaga almayı nasip etsin