bebekgoktug Kızlar 2 yıldır spiralim var her şey iyi hoş ama ara ara kanamam oluyor mesela adetim bitiyor 1 hafta sonra sildikçe gelen bir kanama kaydı mı diye gidiyorum yok yerinde duruyor ama yoruyor bu durumda deri altı impantı kullanmak daha mı iyi acaba
ByAslan bebekgoktug deri altını bilmiyorum 1 yıldır spiral var hiç rahat değilim kanamam çok oluyordu 2 aydır normale döndü ama adet düzenim yok spiral öncesine kadr gün şaşmazdı şimdi hem uzun sürüyor hemde ne zmn geleceği belli değil 🫠
Hiilyuss bebekgoktug deri altının üvcutta ilerleme ihtimali olabiliyormus. Ben de spiral ile korunuyorum (insallah sjdhjdjfjc)
bebekgoktug ByAslan bende de gecikme oluyor kafasına göre valla bazen gecikiyor bazen erken oluyor kanamamı arttırdı hadi bunlara okeyim de ay adet bittikten sonra niye kanama yapıyorsun deli oldum 🥴
bebekgoktug Hiilyuss ben hem spiral hem geri çekilme 🤭 şu ara kanamaları olmasa iyim de psikolojimi bozuyor artık 🤣