Merhaba kızlar 27 ay önce sezeryan doğum yaptım sol tarafımda özellikle adet dönemimde fazla acı hissi var normal zamanda çok rahatsız edici değil sürekli bi acıda değil ara ara oluyor ama adet döneminde dokununda bile o bölgeye resmen tenim acıyo varmı hiç aynı durumu yaşayan ya