Kizlar şuan Bebelac kullanıyoruz ama yine yoğun bı red yaşıyoruz bu kez dişten dolayı azı dişleri şişmiş Bebelac tok tutuyo ama çok az iciyo kilo olarak geride bı ddonem golden kullandik ama felaket kabız yaptı bebelacla günde 2 kere yapıyı kakasını ama tadını sevdiği tek mama golden goat oldu. Elimde bı kaç kutu golden mama var acaba günde 2 öğün icirsem çünkü bunu fazla iciyo tadını sevdiği için aç kalmasa öğün olarak az olduğu için kabizda olmaz belki varmı böyle iki mama kullanan bı zarari olur mu