sizi çok iyi anlıyorum 2 aylık bebeğim var en başından beri emzirmede çok sorunlar yaşadım 2 kere mastit oldum 39 üstü ateş sıtma vs.antibiyotikle düzeldi ama yinede genel cerraha gitmek istedim meme ultrasonu çekildim 3 hafta devlet hastanesine gittim geldim sonuç alabilmek için bende de kistler görüldü 1 hafta bekledim iyi mi kötü mü çok şükür içi süt dolu kistlermiş yani iyi huylu emzirmeyle ancak geçeceğini söyledi doktorum herhangi bi ilaç vermedi o yüzden emzirmeye sağmaya devam edin
Deletedmom55