Merhabalar ben doğum sonrası 3. Ayda adet görmeye başladım. Bi ara gecikti bi ara 2 hafta içinde lekelendim vs şimdi 7. Ayımdayım bu son ayda adet olduktan sonra her hafta lekelenme yaşadım ve şuan devam ediyor. Bu konu hakkında bilgisi olan yada yaşayan var mı merak ettim 🌸