Merhabalar bebeğim 11 aylık ve maşallah diyeyim gece uykusunu en geç 21.30 da yapıyor ve gece hiç uyanmıyor. Sabah da 08.00 gibi uyanıyor. Şimdi sorum şu acaba gece bir defa mama verip beslemeli miyim? 12 saat aç kalıyor sonuçta uyumadan önce 180 cc mama içip öyle uyuyor. Gece bazen ağlıyor ya emziği düşmüş oluyor yada diş sancısından onda pışpış ile uyumaya devam ediyor. Gündüz uykuları çok çok kısa acaba diyorum aç ama uyku tatlı mı geliyor ondan mı gece istemiyor ?? Off yardım edin lütfen banaa