Merhaba, 28 aylık erkek konuşma geriliği var cümle yok kelimesi az. Devlet hastanesine götüreceğim ama rapor verilir bu da ileri ki dönemde önüne engel olarak çıkar deniyor.
Devlet hastanesi dkt giden var mı süreç nasıl rapor doğru mu
Başka biri de tedavi etmiyor rapor verip rehabilitasyon merkezine yönlendiriyor diyor bu da ne kadar doğru bilmiyorum Hataydayım