ozgedanismanx bende şuan mama arayışındayım o kadar zor ki her bebeğe her mama yaramıyor maalesef.. hipp,Aptamil,Bebelac,Aptamil conformil hepsini denedik şuan Aptamil conformil kullanıyoruz ama hemen hemen hiç kilo aldırmıyor şuanda sma düşünüyorum ama comfort mu yoksa optipro mu bilmiyorum çok zor çok