ummukerem evet evet haklısınız🥺 benimkide yavaş yavaş toparlanıyor 18 ay oldu🥲 saçımı topluyorum sanki yok gibi.. saçınızı nemli tutmaya çalışın ama çokta nemli olmasın. her duştan sonra mutlaka kurulayın, saten yastık kılıfı çok daha iyi olur bu süreçte, birde sülfatsız şampuan iyi gelir. zamanla etkisini görürsünüz tabii bunların