Off kanayan yaram.
Ben uyku tulumun geçmeyi düşünürken zıbınla yatıranları okudum 😂
Benim sorunumda uyurken ev sıcak oluyor 8 de uyuyor ama gece, özellikle sabaha karşı baya serinliyor. Kendimden pay biçmek istemiyorum şuan üstümde 20 kilo fazlam var zaten ben askılı yatıyorum ama pike örtünüyorum. Bebeğim çok döndüğü için korkuyorum ona bişey örtmüyorum. O yğzden onu atletin üstüne uzun kollu uzun bacaklı takım giydiriyorum.