Kızlar benim bir kızım var 2,5 yaşında 2,5 yıldır asla ama asla kimsede durmuyor Ben tuvalete bile onunla gidiyorum Bir Çarşıya Pazara asla çıkamıyorum Her gittiğim yere onunla gidiyorum ufak bir markete bile gitsem geldiğimde uyanmış oluyor sinir krizleri geçiriyor ve o gün boyunca sürekli ağlıyor sürekli bağrına üretiyor ben karşı odaya bile gitsem peşimden geliyor asla çevremizde tek büyüyen bir çocuk değil çevremiz çok kalabalık sürekli herkesle görüşüyoruz ama çevrede tek çocuk benim kızım bu şekilde asla beni bırakmıyor psikolojim bozuldu iki gündür hastaneye gidiyorum spiral takılmam gerekiyor sıkıntılar yaşıyorum o süreçte bile benimle geliyor kan alıyorlar Beni o halde görüyor ağlıyor ultrasona giriyorum beni görüyor ağlıyor sürekli bir şeyler oluyor ve artık onun psikolojisi de etkilendi Ben de çok yoruldum yapamıyorum kızlar özel kreşe verdim durmadı 2 ay boyunca her gün ağladı yapamadık geri aldık Ne yapacağımı bilmiyorum Ne olur bana destek olun😞😞😞😞