mm1
Bosch kullanıyorum 3 senedir çokta memnunum. Çekme yaptığı çok az kıyafetim oldu mesela ketenleri çeker ama ütüyle açılıyor. Onun dışında bence Bosch alacaksanız self condenser almayın. Yani kendi kendini temizliyormuş güya ama bu sene bakıma verdim. Normalde kurutmaların içinde bir tüy toplama yeri birde alt kapak kısımlarında ekstra bir yer var aldıktan sonra farkettim bunu pişmanım çünkü 2 senede bir bakıma verilmesi gerekiyormuş, bilmiyorum diğer sistemlerdede aynısı var mı ama makinemden memnunum