asel_asya61 HaticeAda bende var. Normal doğum yaptım göbeğim hemen gitti kullanamadım. Sadece denemek işin takmıştım
Busraakuzey HaticeAda bende var canım l bedenim ama m al demişti satış yapan arkadaş sıksın diye rahat edemedim 3 4 kez kullandım kullanmadım dolabı bekliyor istersen eğer var bende
Gozde92 asel_asya61 Göbek çevren kaç l bakıyorsun. Ben tam M mi L mi alacağıma karar veremedim. eralp Siz alırken ölçüyü nasıl dikkate aldınız ? Selinto Yamuna mı markası ? asel_asya61 Siz sattınız mı ?
Sultan123 Ftmsnny merhabalar benim elimde 2xl yamuna korse var 1 hafta anca kullanıldı 180 liradan verebilirim isterseniz
[silindi] AsliErdo @Ftmsnny @eralp @Gozde92 @Aesma @Deletedmom61 bende var, Yamuna siyah askılı premium xl beden, etiketi de uzerinde. Ugrasamadim İş güçten denemedim bile. 175 e verebilirim.
asel_asya61 Gozde92 hatırlamıyorum evde de değilim bakamıyorum. Gece yada yarın söyleyebilirm. Ama balenli latex korse
asel_asya61 HaticeAda instagramdan takip isteği gönderdim. Ceydaatabey kabul ederseniz fotoğraf atayım