Hanımlar bebeğim 5 aylık ilk defa mama kullanıyorum sütüm yeterli gelmiyor bu aralar şimdi ben önden sütümü verdim 90 ml mama hazırladım ama asla içmedi şimdi bu mama çöp mü oldu yoksa ilerleyen saatte verebilir miyim sma kullanıyprum kullanmayın diyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum