Merhabalar iyi akşamlar . Ben GSB da Destek personeli olarak çalışmaktayım . Kasım ayında doğum yaptım e devlet üzerinde analık parası gözükmekte fakat işlemler devam ediyor . Banka bilgilerim tam . Doğumdan sonra 6 ay tam maaşımı aldım . Memura doğum parası yatıyor mu acaba bilgisi olan var mı