Minnokkunannesi Kalbime bıçak saplanır gibi ağrı sol kolum boynum sırtım göğüsün ağrıyor. Kardiyolojiye gittim kalpte sıkıntı yok beyin ve sinir cerrahisi ne gittim boynumda fıtık benzeri bir şey yok. Ama bittim artık çok moralim bozuk
Lolik Minnokkunannesi bir çok sebebi olabilir. Fibromiyalji ? Mide de mikrop? ( ne alaka denilebilir ama nasıl bir şeyse alakasız yerlerde ağrı sıkıntı çıkarıyor) gaz ? İyi bi dahiliyeye giderseniz yol gösterebilir