Kfkf inşallah canım Allah razı olsun. Üzülme sakın bak eşimde girmişti ama çıkmadı ona. Ve inanın herşey o kadar sırasına göre oluyor ki. Ben başvuru yaptım sonra işten ayrılmıştım çıktı çıkarsa peşinat nasıl olacak diyorduk işten ayrılınca tazminat alacaktım şimdi o tazminatı oraya yatırıcaz. Yani bende üzülmüştüm neden çıkmadı diye ama emin olun güzel Rabbim herşeyi öyle güzel sıraya koyuyor ki hiç bi yerden sıkışmıyorsun sabrettiğin zaman 😊 ve inşallah bebeğinin şansına kısmetine sizede çıkar 🤲🏻