Kızlar bebeğim 4 aylık oldu önceden meme reddimiz vardı slikon uçla emmeye alıştırdım güzel emiyordu ama şu son hafta emmiyor kucağıma alıp emme pozisyonuna geçince direnip ağlamaya başlıyor sağıp veriyorum ama sütüm o kadar çok çıkmıyor mamayla destekliyorum bu durum geçici mi emzirmeyi çok istiyorum 😢