Kızım 3 yaşında. Blender bebeğiydi. Çalışan bir anneydim, kayınvalidem hep öğünleri püre şeklinde verdi keyfinden kolayına geldi boğulur korkarım ben yediremem vs. Şuan kahvaltı peynir yumurta zeytin yiyor salatalık ama ağzında hep tutuyor bekletiyor biriktirip ya yutuyor ya da ağzında biriktirip çıkarıyor.
Et tavuk ıspanak sulu tencere yemeği yemiyor.
Çorba köfte patates pilav makarna yoğurt yiyor. Onun dışındaki yemekleri çok zor.
Elma armut karpuz kavun muz gibi basit çiğnenen şeyleri yiyor ama muzu da mesela ağzında sağ tarafında tutuyor dakikalar alıyor.
Meyve suyu ayran gibi sıvı şeyler içmez sadece su içiyor. Bunların hepsi de benim çabam. Kaynanama kalsa kahvaltıyı bile karıştırıp püre yapıp verecek. Şuan çalışmıyorum. Evdeyim uzun zamandır bu problemi aşmak istiyorum. Benim gibi olan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız nasıl aştınız bu durumu. Çok geç kaldık biliyorum ama 2 buçuk yıl kaynanam baktı çocuğa. Eline salatalık ver şunu ver çiğnemeyi yutmayı öğrensin kaç kere dedim hep boğulur korkarım dedi asıl mesele evinin kirlenmemesi. El mahkum oluncada bişey diyemiyorsun karşındaki de anlamak istemiyor.