Doğum kontrol hapı kullanıyorum geçen ay 1 hap unuttum 24 gün kananam sürdü ağrısız vs 9 gun geçti dun aksamdan itibaren kahverengi şekilde regl desem degil akıntı kadar az da degil cok ağrılı bir süreç yaşıyorum belim kasıklarım cok ağrıyor hamilelik olabilir mi ya o günden itibaren düzenli de kullanıyorum bide durumda normal mi erken gebelik testi mi yapmalıyım