1anne3434 Kızlar bebeğim kakasinj gazını yaparken çok ıkınıyor zorluyor kendini alttan üstten rahat çıkartıyor ama sanırım biraz sancılı oluyor mız mız en iyi gaz damlası nedir en etkili kullanmak istiyorum çok sesli ıkınıyor
Mirayimran 1anne3434 o hiç belli olmuyo malesef bizim denemediğimiz kalmadı nurse harweys sab simplex biogaia vs bazılarında etki ediyo bazılarında hiç bize nurse harweys olmadı mesela sab simplex kullanıyorum biogaia yı 6 aya kadar kullanıcaz
ZeynepSareMom Alieymen65solin canim bende bebeğim icin biogaia aldim..Nasil kullaniyorsun acaba kaç damla damlatiyosun..
Ucangarson35 1anne3434 canım biz de koliktik. Bize sap simplex iyi geldi. Biogaia gaz ilacı değil probiyotik. Ben sap simplexi gündüz 15 damla Biogaia yi da akşam 8 gbi veriyordum 10 damla.
Deletedmom388 1anne3434 Kızıma metsil etki etti, arkadaşım kızına kullanmış hiç fayda etmemiş mesela.Bebekten bebeğe değişiyor sanırım 😕