Kızlar selam ben kızıma 27 aylıkken başladım wc eğitimine şuan 29 aylık ara ara gündüzleri kaçıyordu sorun etmiyordum sabaha karşı yapıyodu olabilir diyodum ama şu 3 4 gündür soruyorum çiş varmı diye yok diyo 2 dk sonra altına kaçırıyor ve bunu gün içinde 4 5 kere yaşıyoruz.
Bazen yaptığında söylüyor bazen söylemiyor bende her yaptığında bak pis olmuş yapma wc yapalım diyorum wcden korkma gibi birşey yok kabız değil ama noluyo anlamıyorum.
Daha az önce sordum çiş varmı diye yok dedi ve geldi koltuğa işemiş ya sabır yarabbim bugün 4.ü bu .