Masalbebee Hemşire dün aradı aşı yapılacak dedi bebeğe sonra yine aradı doğumda yapılmış dedi ama 2.dozuda yapılıyormuş niye böyle birşey oldu acaba hemşiremi bilmiyor sağlık ocağı tekrar arayıp sorsammı
dnzzynpmom Masalbebee doğumda oluyor ikinci dozu yok ikinci ay sonunda bide aşıları olucak şuan doğumda sadece bir aşı var hepatit b oda
iremasya1 Masalbebee 1.ay aşısı 2.ay yapılan aşı ile birleşti o yüzden artık 1 aylıkken yapılmıyor 2.ay aşısı 5li karmaydı 6lı katma oldu
adakin 5li karma vardı o değişti daha yeni 6. Karma oldu. Ondan karıştırmıştır sağlık ocağı doğumda yapıldı zaten o. Yine de için rahat etsin sor tekrar istersen
sarikavun oylesinebiri__ yas degil ay 1. Ay asisi kalkti hepatit 2. Dozdu 2. Ay asisinin icine eklendi 5 li karma oldu 6 li karma i yizden 1. Ay bebeklerde asi yok