Merhaba arkadaşlar happy kids e yeni katıldım. Altı günlük yenidoğan bebeğim var. İlk çocuğum. İlk günler uykusu emmesi kakası düzenliyken özellikle bugün hiç uykuya dalamadı. Emiyor kakasını çişini yapıyor ekstra mama ile de destekliyorum fakat oğlum sürekli huzursuz. Bugünlerde normal mi acaba?
Bir de kakasını çok fazla yapıyor. Emzirmeye başladığım an kakasını yapmaya başlıyor neredeyse günde 12-13 kez yapıyordur. Bu durumlardan dolayı endişeliyim. Tavsiyeleriniz var mı?