Elda ne epilepsisi allah aşkına yaa. Abartsalarmış. 🤣 İnternette çöp bilgi çok. Doktorunuza danışın her şeyi içiniz rahat etsin. Bahsettiğiniz refleks “moro refleksi” olarak geçer. 3-6 ay arası bebekler bu refleksle yaşarlar. Yarım kundak yapabilirsiniz. Rahat eder, güzel uyur. ☺️