ipickot24 anormal mi bilmiyorum ama mesela küçüklüğünden beri yürürken hep koşar yani normal yürümez pedagoga götürdüler 2 sene önce bu yaşlarda normal davranışlar demiştiler ama o zaman ki neden sadece agresif olmasıydı bilmiyorum onlara herşey normal geliyor bende burada benzer bir durumda olan varsa fikir alıyım dedim