rabiaturan Kızlar bebeğim 8 aylık oldu ama çok tembel emekleme yok ayak basmada yok. Desteksiz oturuyor sadece. Bide geri geri gidebiliyor az da olsa. Sağa sola dönüyor. Ama ayak basmama sorun mu bu aylarda bilmiyorum.
birerkekbirkizannesii rabiaturan 9 aya gırıcek son 3 güne kadar benımde oyleydı 3 günde ne olduysa bayagı bı fark ettı annesı endıse etme ayrıca 9 aydan ıtıbaren ayak basması beklıyorlar 9 aydan önce degıl
rabiaturan Esrasyacan her bebeğin gelişimi tabi farklıdır ama herkes bişey diyo ayak basması lazım falan diyolarda ne biliyim. Bu ay doktora gittiğimizde de sorucam bakalım
gulsimacansu58 Benim kızım 6 aylık ama ayaklarını basıyor yere bence Bi doktora sorun bence de basması lazım