ben aldım hiç memnun kalmadım siz umarım kalırsınız. İyi bir markanınınkini almama rağmen çökme yaşandı üründe aldığım mağazayla iletişime geçtim servise yolladılar sonra geldi düzelmemiş ürün bu sefer kumandasını geri yollamamışlar iade talep etmiştim zaten servise gitmesini bile istememiştim ürün kusurlu olduğu için. Mağazada cinnet geçirince mecburen iade aldılar. Aslında çok büyük rahatlık oğlum o zaman 4 kg bile değildi 1 hafta anca kullandı ama duruyordu icinde yani güzel vakit geçiryordu. Şimdi geçti artık kapasiteyi aşar kilosu