Kızım 18 aylık, sizler bir gün içerisinde neler yapıyorsunuz? Biz genelde kitap okuma, etkinlik kitapları var onları yapıyoruz, oyun hamurlarıyla oynuyoruz gerçi daha çok ben oynuyorum 😂 Montessori oyuncakları yapboz falan var onlarla oynuyoruz, boyama yapıyoruz bu şekilde gidiyor ama acaba daha farklı dolu dolu yapabileceğimiz birşey var mıdır sizler nasıl geçiriyorsunuz vakit? Açıkçası artık tek uyku yaptığı için akşama doğru benim pilim bitiyor ve vakit geçirmekte zorlanıyorum