Bebeğim haftaya 9 aylık olacak 7.5 aylıkken koltuklara tutunup kalkmaya başladı koltuklara tutunarak yürüyebiliyo yada elinden tutunca yürüyo kendide yürümek istiyo sürekli deniyo ama olmuyo pat diye düşüyo😕sonra sinirlenip tekrar tekrar deniyo başka şeylere ilgisini çekmeye çalışıyorum ağlıyo istemiyo yine gidip yürümeye çalışıyo ne zaman yürür kendi kendine yürüsede geçse bu hırslanması😕