Merhabalar kızım 3 gündür okula gidiyor. Bunun için merak ettiklerim var
Öğretmenle iletişimim nasıl olmalı dün yazdım okula uyumu nasıl diye gayet iyi dedi çokta rahatsız etmek istemiyorum ama bazende düşünüyorum acaba üstünde durmalı mıyım yada öğretmen varsa birşey kendisi yazar mı diye ?