Enlsr Ahsensmom_ aynı şeyden bende muzdaribim ya gerçekten o kadar para veriyosun alıyosun çantanın her yerini ıslatıyor
3kedili2bebekli Ahsensmom_ ebebekten aldım akiymiyor koku yapmıyor çok kullanışlı twistshake diye bir suluk
mervee345 Ahsensmom_ Munckhın kullanıyorum akıtma yapmıyor pembe avent kullanmıştım bende akıtıyor diye attım
3kedili2bebekli Ahsensmom_ en son 350₺ idi şimdi bilmiyorum çok kullanışlı bence hem boyutu da çok iyi