Merhabalar, bebeğim 2 aylık gündüz uykusu hiç yok. Kucakta uyuyor fakat yatağa bırakınca hemen bağırarak ağlıyor. Gece uykusuna da saat 12 1 de geçiyor. Svava yaylı hamak kullanıp memnun kalan var mı ? Yorumlar genelde çok iyi fakat ona alışırsa evim dışında bir yerde uyutmakta zorlanırsam diye korkuyorum.