Arkadaşlar nasilsiniz?
Ben eksiden ilk kizimda dahil sütyeni dus aldigim zaman cikarirdim
Simdi yalnız emzirme sütyeni kullaniyorum oda sarkmasin diye yani elimde olsa kullanmam
Ne taki ne kolye kullanamiyorum artik sanki basimi arkadan kirilacak hiss ediyorum sizlerde durumlar nasil? Acaba normal mi?
Emzirme.+sagim yapiyorum malesef kullanamiyorum cikarinca cok rahat olmuyorum 😶🌫️