Merhaba güzel anneler doğum yapalı 2 ay oldu bugün bebeğimi emziriyorum ama sütümün yetmediğini yada azaldığını hissetmeye başladım sanki işk zamanlardaki gibi bşr süt yok gibime geliyor arada çok çok nadir mama veriyorum günde yasa bir kaç günde bir içmesi için 5100 gram kilosu ama az kı normal mi bilemedim bilen annelerden görüşlerinizi bekliyorum