Aselduru34 Zor tutuyorum kendimi içmemek için ama bazı yemeklerin yanında kola olmadan olmuyor bir kereden bişey olmaz deyip içmek istiyorum çok gaz yapar mı bebeğe içen varmı aranızda 🙈
ecempeker Aselduru34 ben hiç kısmadım kendimi yemekte içmekte felan içiykrum hala 🤣 tabi bu sizin bilceğiiniz iş size kalmış için veya içmeyin diyemem
alpannesi37 Aselduru34 içtim bir bardak kadar bebeğim sabaha kadar asla uyumamıştı sancıdan Onu öyle görünce bi daha içmedim şuan 6 aylık bazen yarım bardak içiyorum yeni yeni
asaf3467 Aselduru34 hamilelik doğum sonrası her zaman zaten kola içerim hiç 3 çocukta da sorun olmadı çok zararlı biliyorum ama bagımlısıyım hergün mutlaka 2,5 litre içerim iç gitsin kasma o kadar 😀😆